Jukola -seurayhtymäneuvottelut

17.4.2024

KP-V ja VetU ovat mukana Jukolan viestin 29/30 järjestäjän hakuprosessissa. He ovat järjestäneet seurayhtymäneuvotteiluita lähialueiden seurojen kanssa. Myös Perhon Kiri oli mukana neuvotteluiden ensimmäisellä kierroksella. Neuvottelut kuitenkin päättyivät Kirin osalta ensimmäisen kierroksen jälkeen, sillä järjestelyvastuuta hakevat seurat ovat päättäneet jatkaa seurayhtymäneuvotteluita IK Falkenin ja OK Botnian kanssa.

Neuvottelut käytiin hyvässä hengessä ja mikäli tapahtuma myönnetään sitä hakeneille seuroille, tarjotaan seurayhtymäneuvotteluissa mukana olleille seuroille etuoikeus talkootyöhön korvausta vastaan. Myös Perhon Kirillä on siis tähän mahdollisuus.

Perhon Kiri toivottaa onnea Jukolan 29/30 hakuprosessiin seurayhtymälle ja kiittää hyvästä yhteistyöstä seurayhtymäprosessin tiimoilta.