Perhon Kiri

"Aktiivista toimintaa jo vuodesta 1945 lähtien

Yleistä

Perhon Kiri ry toimii urheilun yleisseurana. Seuran lajeihin kuuluvat hiihto, paini, suunnistus ja yleisurheilu sekä joukkuelajeina pesäpallo ja lentopallo.

Seuran toimintaa ohjaa ja valvoo yleisen kokouksen valitsema johtokunta, johon kuuluu yhdeksän (9) jäsentä. Johtokunnan puheenjohtaja toimii samalla seuran puheenjohtajana. Johtokunnan alaisina toimivat syyskokouksen valitsemat jaostot, jotka vastaavat oman urheilulajinsa toiminnasta.

Seuran jäsenenä voi olla yksityisiä henkilöitä ja yhteisöjä. Jäsenmaksun suorittanut seuran jäsen on oikeutettu johtokunnan päättämiin etuihin.

Seura tiedottaa toiminnastaan omilla nettisivuilla, Perhonjokilaakso-lehden seurapalstalla sekä sähköisesti sähköpostin ja sosiaalisen median kautta. Koulutusta järjestetään tilanteiden mukaan joko jaostoittain tai koko seuran kattavasti. Yhteistyötä tehdään sidosryhmien kanssa ja yhteistyösopimuksia pyritään solmimaan mm. paikallisten yrittäjien kanssa. Perhon Kiri voi toteuttaa toimintavuoden aikana toimintasuunnitelmassa mainitsemattomia tapahtumia, leirejä, kilpailuja yms. jaostojen ja johtokunnan päätösten mukaisesti.