Suunnistusjaosto toimintasuunnitelma 2022

Toiminta

Toimintavuoden aikana järjestetään neljät iltarastit ja yöcup-osakilpailu osana Perhonjokilaakson yhteisiä kuntorasteja. Iltarastien jälkeen käytettävissä oleville omatoimirasteille järjestetään opastus yhtenä iltana.

Toukokuussa järjestetään lasten suunnistuskoulu Möttösessä ja tarjotaan suunnistuspäivän järjestämistä Kyyjärven alakoululle. Suunnistusjaosto osallistuu talvikaudella Perhon Kirin viikoittaisen liikuntakerhon pitämiseen vuorollaan. Muutakin toimintaa suunnistuksen parissa voidaan järjestää tilanteiden mukaan.

Kilpailu

Jukolan viestiin Mynämäelle 18.-19.6.2022 ilmoitetaan yksi mies- ja yksi naisjoukkue. Muutoin seuran jäsenet osallistuvat aluemestaruus- ja suomenmestaruuskilpailuihin sekä kansallisiin kilpailuihin oman harkintansa mukaan. Jaosto järjestää keskimatkan aluemestaruuskilpailun kesällä 2022.